Contact Info / Websites

All 9 audio Reviews


.::Brave:::Heart:::ReM1X::. .::Brave:::Heart:::ReM1X::.

Rated 5 / 5 stars

Will you make edit this one?

I was wondering if you would Edit it and submit it
here...


Injected-Reality responds:

Yes ill submit the Good one(better ending better everything and stuff)after this one is past 100 downloads.


«ETERNITY» [FINAL].:Dj Spada:. «ETERNITY» [FINAL].:Dj Spada:.

Rated 5 / 5 stars

Good Job =)

I liked this song alot its expert quality. It loops perfectly and stuff it deserves a Diamond Record.
I have 1 question?

1:Whats the name of the instrument
in the backround that starts the song that echos slightly I liked it alot.

2: Do you use FL XXL or Express or FL edition or standard or demo...?

Keep up the good music


EN3RGIE responds:

Hey DjBloodyMist! Sry for this late review :S
Im not exactly sure wut the name of the instrument is in the background but you can call it an acid sound. Im glad you liked it :)

I use Fl 6 producer edition to make all my songs on this account

Thx for your review and score :)
bye!


I am Death Incarnate! I am Death Incarnate!

Rated 4 / 5 stars

Yes true

Down Raters shall die ...(very true)

PS. Saying that is saying you shall die
because you down rated a song that deserverd at least a 3/5 I had just for me putting it under heavy metal so pretty much Go die =P



Forest Maze Remix Forest Maze Remix

Rated 5 / 5 stars

~Pure-Magic~

Good job finding sequences that match this song well. Its a masterpeice =)



PokemonX ReMastaFied PokemonX ReMastaFied

Rated 5 / 5 stars

smite me im sad i cant type 100.

....im sad i cant find a 100 it only goes up to 10
and yes pokemon is not bad i mean *twitch* ONLY THE AMIRICAN VERSION!! it is not bad in manga in fact they rated it teen its not so gutchi gutchi cute lil mosters.. (blood!) (lots) (killing) ..... (not for 5 year olds) Well im very satisfied and give it 100/10


HouseMasta responds:

haha awesome

thanks for the 10!


Tetris on Speed Tetris on Speed

Rated 5 / 5 stars

OMG OMG OMG i love ur music

*hug* i never had a tetris song without saying
a no-no word you get the picture i never had one without cussing at the beginning of the song and this one is so cool! i cant wait to show my friends... Il give you a 5/5+10/10 any time
cause you always are so good at wat u do ur the best in all newgrounds (you know that logo with paragonX9's name on in small text and you hear his song..... you deserve one two!) (tell NEWGROUNDS I SAID THAT=)....) you are my role modle...


HouseMasta responds:

thanks again Baka_sama00 for once again taking the time to make my ratings go up. lol.
it would be nice to share that paragonx9 logo with him, but idk if NG will...... oh well.. thanks again!


Fellowship of the Ring piano Fellowship of the Ring piano

Rated 5 / 5 stars

its goods but....

i think this is great but as you said nobody likes your techno well................(i like them alot)
(in fact i like em sooo much i added em to my desktop they are are so much better than paragonX9s)
you get a 10/10 5/5 because you are such a music god! (you have a new fan)


HouseMasta responds:

Outstanding! Thanks for taking the time to review and to vote! I hope to hear from you again! Recommend me to your friends!


Canon(Electronic) Canon(Electronic)

Rated 5 / 5 stars

Good job

OMG ur lucky u know a pachel-belle fan who loves techno too

lol 3.00 when i came and voted 4.0 U GET %100% 5/5


i-rob-petstorez responds:

That's cool, well thanks for the review it was my first Song on FL, I'm planing on more


Mortal Kombat BFTP Mortal Kombat BFTP

Rated 5 / 5 stars

OMG WOW!!

You did a good job! omg u get 10 i also raised 3.20 to 3.50
ok u did great ____
o o \o o/
LUU --
( ___J L__